KELEBEKLERDEN NASIL TABLO YAPILIR? DIY PROJESİ

    
    Merhaba arkadaşlar :) Bugün sizlerle çok önceden yaptığım bir kendin yap projesini paylaşacağım. Yapımı biraz emek isteyen bir proje. Kolay ama uzun sürüyor. Yinede kesinlikle harcadığım vakte değdiğini düşünüyorum. Sizde denerseniz düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın :)

Malzemeler:
1 adet isteğe bağlı boyutta tuval
6 adet A4 kağıdı
Sulu boya
Makas
Silikon tabancası (iyi yapıştıran başka yapıştırıcılarda kullanabilirsiniz)

Adımlar:
    Öncelikle A4 kağıtlarının önünü ve arkasını boyamakla başlıyoruz. İstediğiniz koyu bir renk ile ilk kağıdı boyayın ben kırmızı kullandım (hem ön hem arkası boyanacak). Ve daha sonra beyaz boya ekleyerek diğer kağıdı boyadım. Biraz daha beyaz ekleyerek diğer kağıdı boyadım ve en sonuncu kağıtta ise kırmızının kendini çok az belli ettiği beyaz yoğunluklu boyayla boyadım. 



    Daha sonra bu kağıtların kurumasını bekliyoruz. 
    Üzerlerine kelebekleri çiziyoruz ve toplu bir şekilde kesiyoruz. 



    Bütün kağıtları yani kelebekleri kestikten sonra tuvalin üzerine kurşun kalemle çok fazla belirgin olmayan bir kalp çizmeniz gerekiyor. Bu kalp bizim sınırlarımız olacak. Daha sonra en açık renkli kelebekler en aşağı gelecek şekilde yavaş yavaş koyulaştırarak en yukarıya kadar kalbi kelebeklerle dolduruyoruz.




   Ayrıca benim yaptığım gibi başka renklerde kullanarak 3'lü veya 4'lü olacak şekilde birleştirebilirsiniz. 


    Ben böyle beni uğraştıracak el işlerini genellikle kafam doluyken rahatlatması için tercih ediyorum. Sizde böyle el işleri yaparken rahatlıyor musunuz? Bu projeyi nasıl buldunuz denemeyi düşünüyor musunuz? :) 

Yorumlar

  1. Bu çalışmayı görünce içim açıldı. emeğine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum çok :) kocaman sevgiler benden de :)

      Sil
  2. çok güzel zarif görünüyor . tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık blogunuzu keşif etkinliği sayesinde buldum. Diy çalışmaları kıyafet yenileme ve takı tasarımları paylaştığım bloguma beklerim.

    http://cansununmodagezegeni.blogspot.com.tr/
    https://instagram.com/cansununmodagezegeni/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Canım öncelikle :) Beğenmene çok sevindim baya uğraştırmıştı beni :) Bende hemen uğrayacağım sana :)

      Sil
  4. çok çok güzel olmuş ellerine sağlık, kelebekleri ben de çok seviyorum kesmesini boyamasını.çok güzel bir fikir oldu bana da ilk fırsatta da kullanıcam.kendin yap projelerini beklicem.ben de bu tarz şeyler ve fazlasını paylaştığım blogum var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok seviniyorum böyle güzel yorumlara :)) Hoşgeldiniz bloguma bende bayılıyorum kendin yap projelerine hemen sizin bloğunuzda geliyorum :))

      Sil

Yorum Gönder