Geçtigimiz haftanın favorisi: This Time Tomorrow

    Geçtiğimiz günlerde keşfettiğim ve bütün yayınlarına tek tek baktığım çok güzel bir moda blogunu sizinle tanıştırmak istiyorum bugün :). Bundan sonra haftanın bir günü birini tanıtmaya karar verdim. Böylece sevdiğim kişileri veya ürünleri sizinle de paylaşabileceğim :)







    Krystal isimli bu güzel kadın 2009 yılında bloguna başlamış. Bloguna buradan ulaşabilirsiniz. Kesinlikle ziyaret etmelisiniz :) Şuan San Francisco' da yaşayan blogger, ilk defa ayakkabılarını bir yere sığdırabildiğini söylüyor. :) Zaten biz kadınların nedense ayakkabıya biraz fazla düşkün oluyoruz. Geçenlerde İnci' de gördüğüm bir ayakkabıya aşık oldum mesela. Hergün onu düşünüyorum :D Sizede böyle oluyor mu? Yorumlarda paylaşırsanız öğrenmeyi çok isterim :)

    Konumuza geri dönersek Krystal, kendi tarzını şık ve klasik olarak tanımlıyor bir röportajda.. Kıyafetlerini ise genellikle online butiklerden alıyormuş ve devamlı araştırıyormuş. Ben de tarzını gerçekten çok beğendim. Aşırı abartıya kaçmadan ya da klasik giyindiğinde iş kadını gibi durmayan kıyafetler seçiyor. Bir yerinden modernleştimesi de çok hoşuma gitti açıkçası. 

    Kendisi ayrıca Google' da trendleri takip edip yeni bir şeyler ortaya çıkarmaya çalışan bir takım ile beraber çalışıyormuş. Bloguyla da uyumlu bir iş olduğundan gerçekten kıskandım kendisini :) Blogunda ki hakkımda kısmında da diyor ki: "Yaptığım işi gerçekten çok seviyorum ve kendimi tamamen ifade edebildiğim bir işte çalışıyorum". Hayatta bunu söyleyebilmekten daha güzel ne olabilir bilemiyorum. En yakın arkadaşımın geçen günlerde bana izlememi söylediği bir videoyuda paylaşmak istiyorum sizinle. Çünkü düşüncelerimi tamamıyla aynı şekilde ifade etmiş. Orkun Işıtmak, normalde oyun kanalı olmasına rağmen her bireyin hayatının bir yerinde sorguladığı ya da sorgulaması gereken bir konuyu bu hafta konuşmuş. 



Kullandığım bilgiler için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar