Gectigimiz haftanın favorisi: Sea of Shoes

  
    Tekrardan merhabalar arkadaşlar :) Geçtiğimiz hafta keşfetmiş bulunduğum ve aşık olduğum bir blogla beraber sizlerleyim :) Bu haftanın favorisi: seaofshoes.

    Sea of shoes blogunun sahibi Jane Aldridge bloguna annesiyle beraber Nisan 2007' de 15 yaşında başlamış. İki ayakkabı meraklısı almak istedikleri ve aldıkları ayakkabılar ile ilgili yazılar yazmışlar. Ancak bir süre sonra blog ile sadece Jane ilgilenmeye başlamış ve blog yavaş yavaş moda blogu olmaya başlamış. 

    Texaslı Jane Aldridge' nin vintage bir tarzı var. Çoğunlukla üzerinde bir ya da iki vintage parça bulunduruyor. Bazı vintage parçaları sevmesemde kendine o kadar yakıştırıyor ki bayıldığımı söylemeliyim. Zaten bembeyaz ten rengine müthiş uyumlu kızıl saçları hemen dikkat çekip bütün fotoğrafları bakmaya iteklerken bir de kombinlerininde güzel olması bloga bağımlı hale getiriyor. :) En azından ben öyle oldum :)

    Daha fazla uzatmadan sizi bir kaç fotoğrafla baş başa bırakırken Jane' in bloguna da göz atmanızı öneriyorum :)


















Yorumlar

  1. Gerçekten kendi tarzını oluşturmuş emeğine sağlık paylaşım için sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğeniyorum :) teşekkürler, sevgiler

      Sil
  2. çok guzel görünüyor gercekten

    takibe aldım bende beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz canım :) Bende uğrayacağım hemen :)

      Sil
  3. ayyy ayakkabı mı dedin :) kesinlikle incelemeliyim blogunu :) sağ ol canım paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bak çok çok güzel :)) Beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder