EN İYİ 2 KUMAŞ SİTESİ

    Eğer blogumu biraz okuduysanız dikiş dikmeyi sevdiğimi belki biliyorsunuzdur. :) Evet dikiş dikmeyi seviyorum ama kumaş almaya gelince çıkıp bir kumaşçıya gidip birileriyle muhattap olmak dünyada ki en zor şey gibi geliyor. Bu yüzden internette neredeyse her siteye girip en beğendim ve kumaşlarımı hep buralardan aldığım iki birbirine bağlı kumaş sitelerinden bahsedeceğim :)



    Bu sitelerden birinde sadece indirimli kumaşlar bulunuyor. Ama ana site misskumassh.com.tr

    Bu siteyi ne kadar sevdiğimi size anlatamam hele ilk yaptığım alışverişten sonra iyice anladım değerini, bu siteden 1 tl karşılığında istediğiniz kumaşın numunesini isteyebiliyorsunuz. İlk defa isimlerini duyduğum kumaşlar olduğundan dolayı 8-9 kumaşın numunesinin siparişini verdim. Gelen numunelerin isimleri elle yazılmıştı. Ne kadar etkilendiğimi anlatamam :) Elle yazmak ne kadar ilgilenildiğinin göstergesiydi bence. 



    Birde içine bir defter koymamışlar mı :) alttarafı numune almıştım kumaş bile değil :)) Ve daha sonra kumaş alışverişimide yaptım. Gelen kargoda bir defter daha vardı. :) kumaşlar zaten çok kaliteli kumaşlar. Bunlarla beraber siteyi ben zaten seviyor ve hergün giriyorken birgün beni bir numara aradı: Özlem hanım.. O ilgili ve içten sesiyle memnun olup olmadığımı ve yakında olacak indirimlerden bahsetti. Bir sorun olursa da direk numarasından ona ulaşmam için numarasını verdi. :)) Bu yüzden bu site en favorim olarak kalacak gibi gözüküyor. Sizde ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayın. :)

    Buna bağlı olarak bahsettiğim site ise kumasfirsati.com.
Bu site günlük indirime girenlerin satıldığı bir site. Bir gün tencel kumaşlar 8 liraya düşerken bir gün krep kumaşlar 25 liradan 9 liraya düşüyor. Düzenli takip ettiğinizde masraf yapmadan istediğiniz kumaşları alabiliyorsunuz. :) Her gece 12 de yenileniyor. Çabuk tükeniyor haberiniz olsun ;) Bu siteside ziyaret etmek için burayı tıklayın :)

    Siz de biliyor muydunuz bu siteleri? Ya da böyle kumaş alışverişi yaptığınız başka sitelerde var mı? Yorum bırakmayı unutmayın :)

Yorumlar

  1. ay şahane :) bende kumaş alıp istediğim model tunikler diktirmek istiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakın o zaman bu sitelere :) Hemde yazlık kumaşlarda misskumash'ta %50 indirim 12 ekime kadar devam edecekmiş :)

      Sil
  2. valla böyle bir site arıyordum iyi oldu bi bakayım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yararlı olmasına yazının :) İnşallah seversin siteleride :)

      Sil
  3. Şimdiye kadar hiç siteden alışveriş yapmadım. Ben kumaşı almadan önce muhakkak ellemem hissetmem lazım. Numune işi iyiymiş. Denenebilir gibi.Paylaşımın için teşekkürler. Emeğine sağlık Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kumaş isimlerini pek bilmediğim için her zaman numune sipariş edip elliyorum :) Sizde deneyebilirsinizz:))

      Sil

Yorum Gönder