2015 EMMY ÖDÜL TÖRENİ KIRMIZI HALI


    Geçtiğimiz günlerde 67.si düzenlenen Emmy ödül töreninin şüphesiz ödüller haricinde en ilgi çeken kısmı kırmızı halıdır :) Son zamanlarda benimde modaya olan düşkünlüğümden dolayı sizlerle gecenin en beğendiğim kıyafetlerini paylaşmak istedim. 

    Bence gecenin en harikalarından biri kesinlikle bugün yeni dizisi başlayacak olan, 24 yaşındaki Emma Roberts. Jenny Packham imzalı pudra pembesi elbisesinin içinde kesinlikle melek gibi gözüküyordu ve elbise ile ten renginin uyumundan bahsetmeden geçemeyeceğim. Aksesuar olarak ise derin dekoltesinde ince bir kolye, bileklik ve parmaklarında birkaç yüzükten başka bir şey kullanmayıp kıyafetin zerafetine zerafet eklemesine hayran kaldım. 





    İkinci olarak ise bence en göze çarpanlardan biri kesinlikle Sofia Vergara' ydı. St. John' dan gümüş elbisesinin içinde yaşına rağmen (43 yaşında) harika görünüyordu.



    Sofia Vergara ile aynı dizide rol alan (Modern Family) diğer bir isimle devam edelim. Sarah Hyland, Zac Posen imzalı mürdüm rengi bir elbise giymişti. Bu elbisede en çok dikkatimi çeken şey sırt kısmındaki detay oldu. Daha önce gördüğüm hiç bir elbiseye benzemediği için çok beğendim. :)






    Son olarak da bu sene American Horro Story: Hotel dizisiyle oyunculuğa başlayacak olan Lady Gaga' dan bahsetmek istiyorum. Onu daha önce hep abartılı kostümler içinde gördük. İlk defa bu kadar zarif ve şık olarak gördüğüm için beni büyüledi :) Elbisesi Brandon Maxwell tasarımı olmakla beraber, makyaj sanatçıları hazırlıkların toplam 20 dakika sürdüğünü söylemişler :)







    Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. Bunlar benim en beğendiğim 4 kişiydi, yarın kırmızı halıdan daha fazla kişi paylaşacağım. Siz en çok kimin kıyafetini beğendiniz, yorum bırakmayı unutmayın :) 

Yorumlar

  1. Sarah Hyland'ın kıyafetine bayıldım çok orjinal. Lady gaga bu haliyle gerçekten çok daha güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı böyle düşünüyorum :) yorum için teşekkürler :))

      Sil
  2. kesinlikle en şık kıyafet Sarah Hyland a ait. ama yaşının biraz üstü bir tasarım bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir, birde televizyon dünyasında büyüyen bir kız olduğu için belkide artık büyüdüğünü göstermek istiyordur.

      Sil

Yorum Gönder