2015 EMMY ÖDÜL TÖRENİ KIRMIZI HALI #2

    Dünkü yazımda 2015 Emmy Ödül Töreninde en beğendiğim 4 kişiyi sizlerle paylaşmıştım bugünde geriye kalan kişilerden bahsetmek istiyorum. Başlamadan önce kırmızı halı geçit töreninde Los Angeles' ta o gün havanın yaklaşık 40 derece olduğunu okudum. 40 derecede güneşin altında milyonlarca fotoğraf çektirmek zor olsa gerek. 


    Kırmızı halının ilk konuğu Kerry Washington oluyor. Kıyafeti Marc Jacobs tarafından tasarlanmış ve Casadei topuklu ayakkabılarıyla da kombinlenmiştir. Ten rengi ile kıyafetin uyumuna bayıldım. :)


    Bu yıl Empire dizindeki rolüyle tanınan Taraji Henson ise Alexander Wang imzalı bir elbiseyle karşımıza çıkmakta. Bu elbisede sanırım herkesin ilk önce dikkatini çekecek kısım zincir askılardır. Elbiseye farklı bir duruş kattığı, modernleştirirken aynı zamanda farklılaştırıldığı da kesin. 


    Orange is the new black dizisinin başrollerinden Laverne Cox, Calvin Klein koleksiyonundan mavi bir elbise giymiş. Elbisenin belindeki dekolteler çok doğru kullanılarak Laverne' e güzel kıvrımlar kazandırılmış. 


    Elisabeth Moss, Oscar de la Renta imzalı pembe elbisesiyle bence o kadar da iyi bir görüntü yakalayamamış. Elbisenin duruşunun ve renginin daha küçük bir çocukta güzel durabileceğini ama emmy ödül töreni için uygun olmadığını düşünüyorum. 


    Claire Danes' te kırmızı halıda, zincirden askılar akımına kapılanlardan. Elbisesi Prada olmasına rağmen tam olarak taşıyabilmiş gibi gözükmüyor. Belkide dekolte kısmının derin bir yuvarlaklıkta olması ve Claire' nin göğüslerinin o kadar da büyük olmaması görüntüyü biraz bozmuş olabilir. 


    Mad Men oyuncusu Ariel Winter' ın stilisti eski Hollywood ışıltısını geri getireceğini söyleyip genç oyuncuyu sofistike ve kırmızı bir Romona Keveza elbisesi giydirmiştir. Bu elbisede benim en beğendiğim kısım asimetrik yakası oldu. 


    Tatiana Maslany, beyaz, derin v yakalı Bouchra Jarrar takımıyla kırmızı halıdaydı. Ama benim anlamadığım pantolonundaki potluk oldu. Sanki birkaç beden büyük bir takım giymiş gibiydi. 


    American Horror Story' den tanıdığımız Sarah Paulson, açık ten rengi ile güzel uyum sağlayacak lacivert ve siyah Prabal Gurung imzalı elbiseyi tercih etmiş. Saçlarını aşırı beğenmemekle birlikte kötü gözüktüğünü de söyleyemem. 


    Kesinlikle benim favorilerimden biri olan Aubrey Plaza, bu sene tekrardan moda olmaya başlayan 70'ler akımına ayak uydurup, yırtmacına ve renklerine bayıldığım Alexandre Vauthier elbisesi giymiş. 


    Zoe Kazan' da kırmızı çizgili ve aksesuar takmayı gerektirmeyecek şekilde tasarlanmış taşlı yakasıyla Miu Miu bir elbise tercih etmiş.


    Son olarak şu yazımda bahsettiğim Zuhair Murad' ın sonbahar/ kış koleksiyonundan bir elbise seçen Lena Headey var. Saçlarının kısa oluşu ve dekoltelerini kapatmamasını sevdim. Boyu da çok uzun olduğu için elbiseyi güzel kaldırdığını düşünüyorum.

    Bugünlük benden bu kadardı. Malum yarın bayram, şimdiden herkesin bayramını kutlayıp büyüklerimin ellerinden küçükleriminde gözlerinden öpüyorum :) Kendinize iyi bakın :)

Yorumlar